Ülesanne on võetud 2. klassi Loodusõpetuse vihikust. (kirjastus Skriibus). Uurimisküsimuseks mitu erinevat rohttaime on ühel ruutmeetril. Hüpoteesiks sai iga rühm ise otsustada, mis võiks olla tulemus. Pärast tegevuse läbiviimist oli kuulda kui üksteisega pahandati - "Ma ju ütlesin kohe, et peab kümme panema!". Peame veel õppima, et hüpotees võibki täiesti vale olla ja uurimistegevuse käigus selgub tõde. Taas praktiline tegevus ja kirjutamine nõuab selles vanuses lastelt palju aega.
Ülesanne on võetud 2. klassi Loodusõpetuse vihikust. (kirjastus Skriibus). Uurimisküsimuseks mitu erinevat rohttaime on ühel ruutmeetril. Hüpoteesiks sai iga rühm ise otsustada, mis võiks olla tulemus.
ReplyDeletePärast tegevuse läbiviimist oli kuulda kui üksteisega pahandati - "Ma ju ütlesin kohe, et peab kümme panema!". Peame veel õppima, et hüpotees võibki täiesti vale olla ja uurimistegevuse käigus selgub tõde.
Taas praktiline tegevus ja kirjutamine nõuab selles vanuses lastelt palju aega.